Scouts Wijnegem

Wie zijn we?

Scouts Wijnegem: dat is spelen in de bossen, plezier maken met je vrienden, ravotten met elkaar en af en toe eens goed vuil worden. Maar Scouts Wijnegem is ook uitdagingen aangaan, vallen en nadien weer opstaan om zo uit te groeien tot echte scout of gids.

Elke zondag van 09u45 tot 12u staan wij met onze enthousiaste leidingsploeg klaar om onze leden helemaal onder te dompelen in de scoutswereld. We spelen spellen, leren hen sjorren, gaan op tocht en heel soms doen we eens lekker niks. En natuurlijk sluiten we het jaar ook steeds af met een zalig kamp! (Weetje: dit kamp valt altijd tussen 21 en 31 juli – alleen jins kunnen hiervan afwijken)

Ons doel? Onze leden de tijd van hun leven bezorgen, hen nieuwe dingen aanleren en hen bijstaan in hun zoektocht naar wie ze (willen) zijn en wat ze willen betekenen als scouts of gids in die gigantische scouteske wereld.

Zitten jullie nog met vragen, opmerkingen, ideeën, …? Stuur dan gerust een mailtje naar groepsleiding@scoutswijnegem.be. We beantwoorden jullie graag zo snel mogelijk!