Totem

De totem is ons maandelijks programmaboekje. Jarenlang werd dit afgedrukt en rondgestuurd naar alle leden, maar enkele jaren geleden werd besloten om over te schakelen op een digitale versie.

Nu, weer wat jaren later, beslissen we om opnieuw mee te gaan met onze tijd. Alle activiteiten zullen vanaf nu ook steeds in een online kalender geplaatst worden. Deze kunnen jullie verbinden met de agenda op jullie smartphone, waardoor de activiteiten elke maand rechtstreeks in jullie onlineagenda terecht komen. Elke tak zal zo een eigen agenda hebben en we hebben er ook een met algemene data. Hieronder vinden jullie de uitleg over hoe je die kalender nu juist toevoegt aan je eigen agenda.

Toch niet echt een fan van smartphones en online agenda’s? Geen probleem! We blijven De Totem ook gewoon maken, zodat een digitale versie van het boekje ook steeds beschikbaar blijft.